Salesforce autumn

Opublikowane 7 grudnia 2015 | przez Outbox Research

0

Marketing Cloud – Release na jesień 2015!

Zapowiadane zmiany i udoskonalenia poszczególnych narzędzi w ramach Marketing Cloud zostały właśnie wprowadzone. Z wielkim zainteresowaniem przyjrzeliśmy się im i przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych nowości. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi, głównymi punktami, tego jesiennego Release.

  • Marketing Cloud Connector z Data Streaming: Proces integracji trzech obszarów – Marketing, Sales i Service Cloud, staje się nie tylko szybszy, ale także bardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkowników.
  • CloudPages Events od dzisiaj w Journey Builder:  W oparciu o różne formaty Smart Capture (takie jak landing page, mikro-strony www czy zakładki na Facebook-u) użytkownicy mogą korzystać z CloudPages na potrzeby uruchamiania nowych wydarzeń.
  • Korzystanie z tych samych tokenów na potrzeby wysyłania wiadomości i generowania Active Audiences.

Marketing Cloud Connector

Przygotowując zmiany w tym obszarze, ponownie przemyślano ścieżkę nowego użytkownika – od momentu pierwszej konfiguracji po integrację trzech kluczowych obszarów – Marketingu, Sprzedaży i Serwisu. Dzięki wprowadzonym zmianom stała się ona bardziej przyjazna dla użytkownika, intuicyjna i szybsza.

Wprowadzone w ramach tego Release zmiany będą widoczne jedynie dla nowych użytkowników Marketing Cloud Connector. Uwaga – użytkownicy, którzy zaktualizują swoje dotychczasowe wersje nie będą widzieli wprowadzonych zmian.

Zarządzanie danymi w  Marketing Cloud Connector

Dzięki wprowadzonym zmianom, Klienci mogą zmieniać dane w bazie Salesforce (bez względu na to, z których digitalowych kanałów marketingowych korzystają) bez konieczności korzystania ze wsparcia technicznego. Teraz Marketing Cloud Connector pozwala marketerom tworzyć kampanie marketingowe oraz ścieżki użytkowników, a także zarządzać danymi w ramach platformy Customer Success.

Journey Builder i nowa funkcjonalność – Trigger Events

Dobra wiadomość dla korzystających ze Smart Capture, takich jak landing page, mikro-strony www czy zakładki na Facebook-u. Dzięki ich wykorzystaniu, marketerzy będą mogli używać CloudPages na potrzeby uruchamiania nowych wydarzeń (Trigger Events).

Tokeny i wysyłanie wiadomości – Active Audiences

Interesujące rozwiązanie dla wszystkich korzystających z tokenów na potrzeby wysyłania maili (oraz innych aktywności) w ramach Marketing Cloud. Teraz będą mogli korzystać z tych samych tokenów w celu generowania active audiences i targetowania reklam.

Zmiany w testach A/B

Salesforce Marketing Cloud z myślą o przygotowaniu nowych testów A/B (Predictive A/B Testing) już teraz wprowadza zmiany aktualnych funkcjonalności. Oto podstawowe usprawnienia jakie pojawiły się w ramach tego Release.

  • Efekty (Results) – pojawiła się nowa kategoria – „Winner Criteria”. Wyniki prezentowane są na wykresie, gdzie oś Y zmienia się dynamicznie, odpowiednio do aktualnych danych.
  • Zmiany w nazewnictwie – W tym jesiennym Release poznajemy Tested MetricTested End Time oraz Remainder Type. Zmiana ta ma ułatwić korzystanie z obu metod testowania w oparciu o ten sam, podstawowy interfejs.
  • Konfiguracja – Pojawia się nowa opcja jaką jest Remaining Sends Logic.

Tworzenie wiadomości mailowych – wersja Beta

W tym  Release udostępniono także nowe narzędzia do tworzenia maili i generowania contentu w ramach wersji testowej.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach Marketing Cloud lub masz inne dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu!

Joanna Zalewska,
Konsultant Salesforce.com
joanna.zalewska@outbox.pl

Photo copyright Salesforce

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑