Wydarzenia warsztatyCX

Opublikowane 1 grudnia 2015 | przez Outbox Research

0

Warsztaty – Praktyk Customer Experience

GoodCustomerExperience.pl, OUTBOX i ORACLE organizują cykl warsztatów Praktyk Customer Experience (CX).

Na warsztatach Praktyk CX:

  • Poznasz kluczowe działania i decyzje dla osiągnięcia końcowego sukcesu w inicjatywach CX.
  • Wprowadzimy Cię w najnowsze trendy dotyczące CX,
  • Stworzysz niezbędnik skutecznego menadżera CX.
  • Omówimy na przykładach korzyści, które można osiągnąć,
  • Podpowiemy od czego zacząć wdrażanie CX w swojej organizacji!

Terminy warsztatów

  • 23.02.2016 - Customer Experience od kuchni
  • 25.02.2016 - Customer Experience w mojej firmie

Warsztaty poprowadzi pani Joanna Hirsz-Kropińska, Dyrektor Generalny GoodCustomerExperience.pl – firmy konsultingowej w zakresie Customer Experience Management, zarządzania i marketingu.

Zachęcamy do rejestracji i do skorzystania ze specjalnego pakietu uczestnictwa „early bird” -  tylko do 4 grudnia dwa warsztaty za 199 PLN!

Rejestracja dostępna tutaj

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑