Marketing Automation modul II (1)

Opublikowane 1 grudnia 2015 | przez Outbox Research

0

Personalizacja predyktywna – strona internetowa

Już teraz, zamiast statycznej strony internetowej możesz zaproponować swoim klientom dynamiczną i ciekawą ścieżkę oraz spersonalizowane oferty i ściśle dopasowany kontent. W erze Omni-Channel, strona internetowa nadal pozostaje istotną częścią działań digitalowych dla organizacji i marki w kontekście komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Bez względu na to czy sprzedajesz towary czy usługi, rozpowszechniasz informacje czy promujesz oferty innego typu, Predictive Web umożliwi Ci dostarczenie treści dopasowanych do potrzeb i zainteresowań Klienta.

Kluczowe komponenty:

1. Zbieranie i organizowanie danych – informacje o klik`ach, odsłonach, zakupach i innych danych z pozostałych kanałów digitalowych, z równoczesnym zestawieniem ich z innymi źródłami danych (np. e-commerce, CRM, hurtownia danych) – wszystko na jednej platformie.

Contact

2. Tworzenie indywidualnego profilu klienta – budowanie profilu Klienta na podstawie dotychczasowych zachowań i preferencji oraz aktywności – w czasie rzeczywistym.

Profile

3. Predyktywne decyzje – wykorzystanie specjalnych algorytmów połączonych z profilem klienta, pozwalające przewidzieć, który kontent wyświetlić w danej sytuacji.

Recom 2

4. Automatycznie spersonalizowanie doświadczeń na stronie - wybór optymalnych obszarów prezentacji kontentu na stronie internetowej oraz automatyzacja wyświetleń predyktywnej treści, produktów i ofert.

Recomm 1

Co zyskuje Klient?

Natychmiastowe budowanie wartości

Pomimo, że większość osób odwiedzających Twoją stronę internetową pozostaje anonimowa, wiemy, że poszukują na niej odpowiednich dla siebie treści. Predictive Web skupia się na zachowaniu odwiedzających i dostarcza im poszukiwanej wartości w postaci dopasowanego kontentu. Funkcje call-to-action dedykowane indywidualnym osobom, które nadal pozostają anonimowe, są kolejnym krokiem wpływającym na wzrost transakcji.

Transformacja doświadczeń

Przekształć swoją statyczną stronę internetową oraz dostępne na niej treści w pełną interakcji, dynamiczną i nastawioną na zwiększeni poziomu konwersji witrynę!

Dopasowane treści

Pokaż odbiorcy treści, które podniosą poziom konwersji w witrynie. Jak to zrobić? Wyświetlając przekaz dopasowany do indywidualnego odbiorcy!

Co zyskuje marketer:

Śledzenie i przechowywanie danych behawioralnych dla każdego odwiedzającego (zidentyfikowanego lub nie), wzbogacanie indywidualnych profili, które będą wykorzystywane do personalizacji strony internetowej i innych kanałów digitalowych.

Przewidywanie i personalizacja wyświetlanego kontentu przy okazji każdej interakcji tak, aby wiadomość odpowiadała potrzebom i pragnieniom klienta.

Automatyzacja i optymalizacja Twojej strategii w zakresie prezentowanych treści poprzez połączenie wiedzy eksperckiej z silnikiem „samouczących się” algorytmów Predictive Intelligence Engine (PIE).

Zyskaj świadomą efektywność operacyjną poprzez redukowanie manualnej pracy Twojego działu marketingu i zespołu IT oraz usprawnienie procesów tworzenia kampanii.

Kluczowe wskaźniki KPI:

  • Pozyskanie nowych subskrybentów.
  • Zwiększenie czasu na stronie, kliknięć, pobrania plików i innych metryk świadczących o zaangażowaniu.
  • Wzrost długookresowej wartości klienta (Customer Lifetime Value).
  • Zwiększenie finansowych wskaźników:
    • Dodatkowe zamówienia.
    • Średnia wartość zamówień – ok. 3% wzrost.
    • Bezpośredni udział w przychodzie – ok 10-13%.
    • Wskaźnik konwersji – ok. 15% wzrost.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach Predictive Web, Marketing Cloud lub masz inne dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu!

Joanna Zalewska,
Konsultant Salesforce.com
joanna.zalewska@outbox.pl

Photo copyright Salesforce

 

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑