Social Media listopadowe nowosci

Opublikowane 26 listopada 2015 | przez Outbox Research

0

Listopadowe nowości w Social Studio

Listopadowa edycja Social Studio przyniosła nam dużo ciekawych zmian. Poniżej prezentujemy wybrane zagadnienia, które uznaliśmy za wyjątkowo przydatne.

Pinterest – publikowanie w końcu możliwe! 

Długo wyczekiwana możliwość planowania i publikowania wpisów na Pintereście już teraz dostępna dla użytkowników Social Studio!

Facebook Company Pages – wsparcie opcji nasłuchu

Listopadowa edycja umożliwia śledzenie i porównywanie osiągnięć brandu z bezpośrednią konkurencją i jej działaniami na Facebooku.

A co nas czeka w Nowym Roku?

Promowanie postów z Facebooka bezpośrednio z poziomu Social Studio oraz wiele więcej!

Maksymalizacja zasięgu w Social Media – wsparcie postów dzięki Social.com 

Tworzenie reklam na Facebooku bezpośrednio z poziomu kalendarza w Social Studio? Teraz to możliwe!

  • Marketerzy w końcu mogą promować wybrany content bez konieczności korzystania z różnych, często skomplikowanych narzędzi.
  • Łatwe zarządzanie bieżącymi kampaniami w oparciu o intuicyjny interfejs.
  • Szybki dostęp i śledzenia aktualnych wyników kampanii.

Dostęp do opcji publikowania i analizy na profilach Pinterest

10 milionów unikalnych użytkowników i ciągły wzrost zainteresowania Pinterestem, czyni z niego atrakcyjne narzędzie marketingowe.

Już teraz marketerzy mogą zarządzać publikacjami i aktywnościami w ramach portalu, na tej samej zasadzie, jak w przypadku innych, obsługiwanych przez Social Studio kanałach społecznościowych.

  • Dostęp do publikowania i zarządzania tablicami.
  • Łatwe udostępnianie contentu w ramach zespołu czy brandu/marki.
  • Możliwość tworzenia treści „do akceptacji” przed ostateczną publikacją.
  • Analiza i ocena efektywności działań w ramach profilu.

Działaj mobilnie – Social Studio dla wersji Android (BETA)

Nowa aplikacja Android Mobile pozwala na wygodne (i jak sama nazwa wskazuje – mobilne) korzystanie z Social Studio.

  • Marketerzy będą mieli stały – mobilny dostęp do aktualnych trendów dotyczących ich marki.
  • Komunikacja z odbiorcami i udzielanie odpowiedzi z poziomu aplikacji mobilnej staje się bezpieczną i szybką formą zarządzania aktualnymi działaniami.
  • Łatwe wyszukiwanie oraz możliwość akceptowania publikacji to kolejne z udogodnień, które pojawiły się w tej edycji.

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Co powinno nas zainteresować w listopadowej edycji?

  • Możliwość pobierania wpisów w formacie CSV ze wszystkich Dashboard’ów w ramach Social Studio Analyze.
  • Powiadomienia mailowe przestają być jedyną formą informowania marketerów o konieczności akceptacji oczekującego wpisu. Dzięki nowej aplikacji marketerzy będą o tym bezzwłocznie powiadamiani. Lista postów oczekujących na akceptację czy możliwość szybkiego pobrania raportów to kolejne udogodnienia jakie wprowadza ta edycja.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu!

Monika Pieniek
Specjalista ds. Marketing Automation, Salesforce.com
monika.pieniek@outbox.pl

 

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑