Wydarzenia 12115897_1049696241737670_1340231915456341032_n

Opublikowane 5 listopada 2015 | przez Outbox Research

0

Pierwsza edycja Forum CRM za nami

Wydarzenie zgromadziło 200 uczestników i odbyło się pod patronatem wiodących dostawców technologii, jak Salesforce.com, Microsoft, Oracle, SAP, Hybris i IBM.

Organizatorem jest Outbox Group – polska firma obchodząca w tym roku 10-lecie istnienia.

28 października Warszawie odbyła się po raz pierwszy nietypowa konferencja, która zgromadziła liderów branży CRM i Customer Experience. Uczestnicy Forum CRM mieli wyjątkową okazję: odwiedzić stoiska wiodących dostawców rozwiązań CRM, Marketing Automation i pokrewnych oraz zobaczyć innowacyjne rozwiązania z zakresu Internet of Things, poznać najnowsze trendy i najlepsze praktyki w zakresie Marketing Automation i Digital Transformation.

Podczas Forum CRM ogłoszono też kilka nowości, jak dedykowany program mentoringowy dla kobiet rozpoczynających pracę w obszarze IT oraz Outbox Approved – CRM Ready. Pod tą nazwą kryje się współpraca pomiędzy Samsung Business i Outbox Group, w ramach której wybrane urządzenia mobilne Samsung zostaną przebadane przez ekspertów Outbox pod kątem usability aplikacji CRMowych. „W ten sposób decydenci z biznesu będą mieli pewność, że wybierając CRM i urządzenia mobilne ich działy sprzedaży i marketingu otrzymają sprawdzone rozwiązania” – mówi Monika Kaczyńska, dyrektor działu Mobile i Quality Assurance w Outbox.

Powstanie też Outbox Digital – dywizja dedykowana strategicznemu doradzaniu klientom w obszarze strategii marketing automation i cyfrowej transformacji. Na czele Outbox Outbox Digital stanie dotychczasowy CMO Outbox – Szymon Chodkowski: „Osobiście cieszy mnie fakt, że w przeciwieństwie do dużych graczy, którzy poszerzają swoje kompetencje przez akwizycję, Outbox Digital powstał organicznie w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania naszych obecnych i potencjalnie nowych Klientów”.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia.

 

Więcej informacji udziela:
Szymon Chodkowski
CMO Outbox Group
szymon.chodkowski@outboxgroup.com

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑