Marketing Automation marketing_cloud

Opublikowane 29 października 2015 | przez Outbox Research

0

Program Edukacyjny Marketing Cloud – Moduł I

Już jest! Pierwszy artykuł z serii przewodnik po Marketing Cloud. W tym artykule dowiecie się więcej o module CloudPages. Wyjaśnimy, co to dokładnie jest oraz jak wykorzystać CloudPages w praktyce. Zapraszamy do lektury!

CloudPages – co to jest?

Wiemy, że jesteś marketerem, a nie programistą. Więc bez względu na to, czy chcesz powiększyć swoją bazę subskrybentów, sprzedaż online czy promować oferty specjalne, możesz w łatwy sposób tworzyć content pod strony internetowe i aplikacje, dosłownie w kilka minut. CloudPages to moduł, który w oparciu o jeden interfejs pozwala tworzyć strony docelowe (landing pages), mikro-strony, zakładki na Facebooku (Facebook Tabs), aplikacje mobilne i wiele więcej – tu zaawansowana wiedza techniczna nie jest wymagana. 

Content – prostota dodawania

Funkcja drag and drop pozwala Ci umieścić content gdziekolwiek zechcesz. Możliwe jest to poprzez wykorzystanie edytora absolutnego pozycjonowania lub wklejenie własnego kawałka kodu HTML. Wybieraj i zmieniaj rozmiary lub tła elementów, które chcesz dołączyć do Twoich komunikatów bez ograniczeń typowych dla tradycyjnych, tabelarycznych szablonów. Dobrze zaprojektowany interfejs pozwoli Ci zwiększyć konwersję!

cloud pages

Zbieraj i integruj dane

Ponieważ Twój email marketing, mobile marketing, social media marketing i kampanie na stronie internetowej mogą być zintegrowane w jednym miejscu – w Salesforce Marketing Cloud, możesz dowolnie modyfikować content na wskroś kampanii digitalowych i jednocześnie używać zgormadzonych danych do optymalizacji podróży klienta*. Dzięki intuicyjnemu konstruktorowi formularzy, możesz zbierać dane o odwiedzających stronę i składować je bezpośrednio w Salesforce Marketing Cloud lub systemie CRM – wszystko dzięki jednej platformie.

*Customer Journey to jeden z modułów Salesforce Marketing Cloud, który umożliwia budowanie drogi klienta przez różne punkty styku klienta z marką, na wskroś kanałów digital,
w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem cyklu życia klienta.

2

Optymalizuj pod grupę docelową 

Kieruj komunikaty do grupy docelowej optymalizując content pod mobile i desktop. Projektuj i przeglądaj content na telefonach i tabletach, korzystaj z opcji konfiguracji różnych zdjęć, tekstu, tła i podglądu wyświetlenia na różnych urządzeniach. Odwiedzających przekształć w fanów, schowaj oferty specjalne i konkursy przed użytkownikami dopóki nie polubią Twojej marki na Facebooku. Dotrzyj do grupy docelowej kontrolując i optymalizując content dynamiczny, dla różnych krajów i pod kątem używanych języków.

3

Możliwości dla przedsiębiorstw

Z CloudPages, marki przedsiębiorstw reprezentujące różne podmioty biznesowe lub modele franczyznowe mogą rozpowszechniać treści na nielimitowanej liczbie stron na Facebooku. Stwórz wyjściowy content i opublikuj go gdziekolwiek chcesz, dostosuj zdjęcia, tekst i tło pod kątem miejsca przeznaczenia. W prosty sposób utrzymuj swoją obecność w social media dla różnych jednostek biznesowych w ramach jednej firmy w swojej całej rozciągłości.

4

Wskaźniki śledzenia 

Z kompleksowym śledzeniem wskaźników wielokanałowych, możesz analizować wyświetlenia stron, kliknięcia, wskaźniki konwersji, co w efekcie pozwoli Ci dostosować Twoją stronę i zwiększyć zaangażowanie odwiedzających oraz ROI.

5

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach CloudPages, Marketing Cloud lub masz inne dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu!

Joanna Zalewska,
Konsultant Salesforce.com
joanna.zalewska@outbox.pl

Photo copyright Salesforce

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑