Salesforce salesforce_finansial_serv_3.0_blog_pl

Opublikowane 28 sierpnia 2015 | przez Outbox Research

0

Salesforce Lightning – przyszłość rynku CRM

Salesforce.com światowy lider w dziedzinie CRM przedstawia nowy Salesforce Lightning.

Zbudowany na platformie Salesforce1, Lightning to o wiele więcej niż tylko odświeżenie interfejsu użytkownika, ikon, kolorów i czcionek. To zupełnie nowy Salesforce, a także wiele dodatkowych funkcji, które pomogą sprzedawać szybciej, pracować wydajniej i podejmować lepsze decyzje.

Salesforce Lightning składa się z trzech filarów: Nowego Lightning Experience, Lightning Design System, a także Lightning App Builder i Lightning Components.

Lightning Experience -  sprawia, że doświadczenia konsumentów są niezwykłe, efektywne i bardziej nowoczesne. Każdy użytkownik Salesforce, bez względu na urządzenie z którego korzysta – komputer stacjonarny, laptop, czy telefon – ma do czynienia z inteligentną, elastyczną i przyjazną dla odbiorcy platformą. Istotne informacje pojawiają się na każdym ekranie, procesy są zoptymalizowane, a przepływ pracy bardziej intuicyjny.

Lightning Design System – oparty jest na nowych zasadach projektowania Salesforce (przejrzystość, skuteczność, spójność i atrakcyjność). System ten przekłada powyższe zasady w rozszerzenie kaskadowych arkuszy stylów (CSS). Design System to manual dla developerów, umożliwiający budowę atrakcyjnych elementów, które działają na Salesforce oraz na każdym urządzeniu i systemie operacyjnym.

Lightning App Builder i Lightning Components – ogłoszona na Dreamforce i oficjalnie dostępna od zeszłego miesiąca, Lightning App Builder to intuicyjny sposób budowania aplikacji za pomocą wizualnego interfejsu i funkcji drag&drop (przeciągnij&upuść).

Nowe funkcje to niewątpliwe korzyści dla użytkowników:

  • Sprzedajesz szybciej – w dzisiejszych czasach cykl  zakupowy jest skrócony, a jego przebieg i sprawność ma ogromne znaczenie. Nowa strona główna Sales Cloud agreguje wszystko, co potrzebuje przedstawiciel handlowy, aby rozpocząć kolejny dzień m.in. najważniejsze informacje o istotnych klientach i prospektach, czy inteligentny asystent, który zaleca kluczowe działania. Emaile czy pliki mogą być wysłane z poziomu Salesforce, oszczędzając przy tym czas pracowników i przyspieszając proces sprzedaży.
  • Sprzedajesz mądrzej – proaktywna inteligencja sprzedażowa pozwala na uzyskanie informacji, wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebna. Wizualne przedstawienie wszystkich aktywnych transakcji i tworzenie przez sprzedawców własnych notatek na temat postępów sprzedażowych to tylko niektóre z funkcji. Przy pomocy nowego kanału aktywności, przedstawiciele handlowi od razu mają wgląd we wszystkie transakcje i wiedzą, jakie kluczowe kroki powinny być podjęte.
  • Sprzedajesz tak, jak chcesz  – klienci mogą dopasowywać Sales Cloud do indywidualnych potrzeb i procesów sprzedażowych w każdej organizacji. Główny pulpit może być łatwo skonfigurowany, a wykresy mogą być zmieniane na bieżąco. Dodatkowo, procesy takie jak np. ścieżka sprzedażowa, firmy dostosowują do swojej specyfiki działalności i korzystają z własnych best practices. Warto dodać, że  to wszystko jest zbudowane na platformie Salesforce1, a więc sprzedawcy mogą używać App Builder, Components i Salesforce AppExchange do budowy każdej aplikacji, którą tylko sobie wymyślą.

Platforma będzie dostępna od 17 października. Obecne konfiguracje nie muszą być zmieniane. Dodatkowo masz pełną kontrolę nad rozwoje strategii dla Twojej organizacji. Jako administrator możesz włączyć dostęp do Lightning Experience dla użytkowników, profili czy na poziomie organizacji.

Salesforce Financial Cloud stworzony dzięki Salesforce Lightning

Salesforce ogłosił również nowy, a zarazem pierwszy branżowy produkt – Salesforce Financial Cloud. Aplikacja, zbudowana na platformie Salesforce1, wykorzystuje Lightning Experience.  Pozwala na osiągnięcie głębszych relacji z klientem i zwiększenie wydajności.

Premiera Salesforce Financial Cloud planowana jest na luty 2016.

Outbox jako platynowy partner Salesforce.com zachęca do skorzystania z nowych możliwości dla Twojego biznesu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, dostosować CRM do własnych potrzeb lub masz inne dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu!

Więcej o Salesforce Lightning znajdziesz tutaj

Photo copyright Salesforce

Tags:


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑