Marketing Automation Blog

Opublikowane 26 sierpnia 2015 | przez Outbox Research

0

Bezpłatny program edukacyjny Marketing Automation

Popularność platform klasy Marketing Automation nieustannie rośnie. Narzędzia wykorzystywane w Marketing Automation, nie tylko umożliwiają dotarcie do klientów w nowy sposób, ale również pozwalają na całkiem nowe podejście do marketingu. Chcielibyśmy zaprosić na niezwykłą podróż po wybranych funkcjonalnościach aplikacji Marketing Cloud, firmy salesforce.com. Poczynając od teraz, co miesiąc, będziemy publikowali krótki artykuł o poszczególnych modułach dostępnych w aplikacji.

Salesforce nabył prawa do ExactTarget w lipcu 2013 roku za 2,5 miliarda dolarów i dzięki temu zyskał platformę, która umożliwia działania marketingowe na dużą skalę. Marketerzy mogą prowadzić kampanie do milionów kontaktów (B2C) i planować komunikację w kanałach: Email, Mobile, Web, Ads i Social. W momencie przejęcia, ExactTarget zmienił nazwę na Salesforce Marketing Cloud (SFMC). W chwili obecnej w skład SFMC wchodzi także aplikacja Social Studio (zwana dawniej Radian6 i Buddy Media), która umożliwia markom planowanie, zarządzanie i publikowanie kampanii w social media.

Platforma ExactTarget pierwotnie skupiała się na działaniach email marketingowych, nie dziwi więc fakt, że na niezależnym portalu G2crowd zajmuje miejsce lidera w kategorii Email Marketing.

ETS

Żródło: Compare Best Email Marketing

Od początku 2015 roku jesteśmy jedynym w regionie Platynowym partnerem salesforce.com i resellerem platformy Marketing Cloud. Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami, wiedzą wdrożeniową i silnymi relacjami z przedstawicielami salesforce.com w Polsce i na świecie.

Dla naszych klientów organizujemy specjalne sesje SPARK sygnowane przez salesforce.com, podczas których weryfikujemy obecny stan działań marketingowych. Celem warsztatów jest zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia i przygotowanie planu wdrożenia platformy marketing automation. Zakres sesji obejmuje cztery kluczowe kwestie: strategia, technologia, operacje i klienci. Dzięki połączeniu tych wymiarów w jedną, spójną całość, marketerzy mogą osiągnąć naprawdę wiele. Dlaczego warsztaty SPARK są aż tak cenne? Nie tylko pozwalają zobaczyć wizję tego, co możliwe jest do osiągnięcia, ale również pozwalają odkryć drogę, jak to zrobić.

SFMCChcesz być częścią pierwszego w Polsce, bezpłatnego, programu edukacyjnego po Marketing Cloud? Dołącz o naszego newslettera tutaj i już teraz zacznij budować swoje kompetencje w obszarze marketing automation!

Masz dodatkowe pytania odnośnie warsztatów SPARK, czy Marketing Cloud? Zachęcam do kontaktu!

Joanna Zalewska,
Konsultant Salesforce.com
joanna.zalewska@outbox.pl

Photo copyright Salesforce

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑