Salesforce pardot_blog

Opublikowane 25 sierpnia 2015 | przez Outbox Research

0

Salesforce Engage – Sprzedawaj szybciej i skuteczniej

Na początku tego roku salesforce.com ogłosił uruchomienie nowej funkcjonalności Pardot, wspierającej współpracę pomiędzy działami marketingu i sprzedaży. Dzięki niej oba te departamenty mogą jeszcze efektywniej sprzedawać. Salesforce Engage dostępny jest dla wszystkich obecnych klientów Pardot.

Proces sprzedaży w branży B2B nieustannie się zmienia, a potencjalni klienci wstrzymują się przed kontaktem z firmą do momentu zgromadzenia większości potrzebnych informacji. Jest to główny problem sprzedawców, którzy potrzebują wiedzy na temat motywacji i zachowania potencjalnych klientów, aby nawiązać wartościowy kontakt. Salesforce Engage rozwiązuje tą kwestię poprzez dostarczenie pełnego wglądu w zachowania klientów, pokazując momenty wzrostu zaangażowania i przekształcając te informacje we wskaźniki, dzięki którym zespół sprzedażowy może zaplanować konkretne czynności oraz działania i wdrożyć je bez względu na miejsce, czy czas. Możliwości te mogą być realizowane poprzez narzędzia, których Twój zespół używa już teraz: Pardot, Sales Cloud, Salesforce1 i Gmail.

Dzięki Salesforce Engage, marketerom i sprzedawcom łatwiej jest zrozumieć, co wpływa na zaangażowanie potencjalnych klientów, w rezultacie czego mogą dostarczyć prospektom to, czego oczekują, w momencie kiedy nastąpi potrzeba. Rozwiązanie oferuje szereg funkcjonalności, a są to: Engage Alerts, Engage Campaigns i Engage Reports.

Engage Alerts 

Bezpośrednio w aplikacji mobilnej Salesforce1, sprzedawcy mogą otrzymywać powiadomienia o aktywności prospektów, w czasie rzeczywistym. Zyskują natychmiastowy wgląd w zachowania klientów i ich stopień zaangażowania w produkt, jak również mają dostęp do materiałów marketingowych. Aplikacja gromadzi aktywności z 4 ostatnich dni. Gdy zaistnieje taka potrzeba, konkretny klient może zostać dodany do osobnego programu marketingowego, który przygotuje przedstawicielowi handlowemu grunt pod potencjalne rozmowy sprzedażowe.

Engage Alerts dostępne są także w wersji desktopowej salesforce.com CRM.

Engage Campaigns

Zespół marketingowy może wspierać sprzedawców poprzez udostępnianie im własnych, spersonalizowanych kampanii emailowych. Mogą oni wykorzystać siłę content marketingu oraz wskaźników do których mają dostęp. Engage Campaigns pozwala sprzedawcom korzystać z biblioteki szablonów maili zatwierdzonych przez dział marketingu, jak i z automatycznych programów marketingowych. Dzięki temu zyskują możliwość wysyłania ad-hoc`owych wiadomości i korzystania z łatwego w użyciu edytora.

Engage Campaigns jest dostępny bezpośrednio w Gmailu, poprzez instalację odpowiedniego rozszerzenia.

Engage Reports

Engage Reporst pozwala na śledzenie sukcesu Twoich kampanii i pojawiających się trendów, co przenosi się na większą i szybszą sprzedaż. Analizuj efektywność szablonów email i pojedynczych wysyłek, używając interaktywnego interfejsu, graficznych wykresów i metryk aktywności, by lepiej zrozumieć czynniki wpływające na strumień sprzedażowy.

Jesteśmy zachwyceni tym, jak Salesforce Engage i Pardot wspierają działania zespołów marketingu i sprzedaży, które pracując razem mogą wspólnie osiągnąć sukces. Salesforce Engage jest dostępny natychmiastowo.

Masz pytania odnośnie korzystania z usługi? Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się!

Joanna Zalewska,
Konsultant Salesforce.com
joanna.zalewska@outbox.pl

Photo copyright Salesforce

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑