Salesforce blog

Opublikowane 2 lipca 2015 | przez Outbox Research

0

Integracja Marketplanet OnePlace z Salesforce.com

W czerwcu sukcesem zakończył się proces integracji elektronicznego rynku dla firm Oneplace z systemem CRM Salesforce.com. Integracja odbyła się przy współpracy firm Marketplanet i Outbox.

Już teraz pracownicy działów sprzedaży, korzystający z Salesforce.com, mogą zaledwie jednym kliknięciem przenieść wybrane informacje dotyczące konkretnych zapytań ofertowych, generowanych przez klientów Marketplanet, do swojego systemu CRM.

Przy projektowaniu rozwiązania integracyjnego położono nacisk nie tylko na funkcjonalność, ale również na wygodę użytkowania. Komunikacja systemów odbywa się w pełni automatycznie i sprowadza się do jednego kliknięcia na wybranym zapytaniu ofertowym.

Rozwiązanie dostępne jest dla wszystkich użytkowników OnePlace korzystających z  Salesforce.com, przy czym mechanizm integracji oferowany jest bezpłatnie w ramach konta OnePlace Standard.

„Integracja z liczącymi się na rynku systemami CRM jest ważnym elementem strategii rozwoju OnePlace. Rozwijając aplikację z naszymi Partnerami, dążymy do tego, aby nasi klienci mogli przeprowadzić całą transakcję w jednym miejscu – od pozyskania klienta/ znalezienia dostawcy, przez zawarcie i podpisanie umowy, kończąc na otrzymaniu faktury i dokonaniu płatności. OnePalce to aplikacja, która kompleksowo ma wspierać w codziennej pracy zarówno sprzedawców, jak i kupców. Dla sprzedawców, integracja z CRM to znaczne skrócenie czasu oraz bieżący dostęp do wiedzy o prowadzonych działaniach potencjalnych klientów, aby mogli wyprzedzić konkurencję”- komentuje Piotr Matysik, Prezes Marketplanet. 

„Dzisiejszy sprzedawca kontaktuje się z klientem przez wiele kanałów – spotkania, telefony, maile, sieci społecznościowe i aplikacje. Obserwujemy, teraz rozkwit możliwości komunikacji i ilości dostępnych narzędzi wspomagających pracę sprzedawcy, tak aby mógł nadążyć za oczekiwaniami klienta. W multikanałowym, multiaplikacyjnym świecie możliwość dostępu do danych jest kluczowa. Salesforce.com to najbardziej innowacyjny system CRM, rozwiązanie umożliwiające integrację z wieloma aplikacjami. Cieszymy się, że teraz do tych aplikacji dołącza OnePlace, otwierając kolejny kanał z informacjami na temat prospektów dla sprzedawców korzystających z sytemu Salesforce.com”- mówi Jan Michalski, Dyrektor Departamentu Salesforce.com w Outbox.

Tags: ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑