Salesforce Social Studio czercowa edycja_foto

Opublikowane 23 czerwca 2015 | przez Outbox Research

0

Czerwiec – gorące nowości Social Studio

Wyobraź sobie, że z każdego miejsca na Ziemi możesz w szybki i przyjazny sposób przyjrzeć się efektom kampanii w social media na swoim iPadzie. Gdy Twoją uwagę zajmie coś innego, powiadomienia o ważnych wydarzeniach w obecnych kampaniach będą wyświetlać się na Twoim iPhonie lub Apple Watch’u. To tylko niektóre z nowych funkcjonalności Social Studio. Przyjrzyjmy się zatem, jakie jeszcze udogodnienia oferuje Social Studio od tego miesiąca!

Oszczędzaj czas i loguj się jak do Salesforce.com!

Zespół Social Studio zauważył, jak ważna jest integralność z systemem CRM. Od teraz możesz logować się do aplikacji Social Studio, używając danych do logowania z Salesforce CRM. To wspaniałe ułatwienie dla osób pracujących na obu systemach jednocześnie – jedno hasło i login mniej do zapamiętania!

Diabeł tkwi w szczegółach, czyli dokładniejsze analizy postów

Zespół Social Studio podjął wyraźne kroki, by ułatwić użytkownikom wyszukanie interesujących treści spośród tysięcy mniej znaczących postów. Od czerwca, Social Studio oferuje także bardziej zaawansowane możliwości filtrowania informacji. Teraz szybko możesz dotrzeć do odpowiednich postów po słowach kluczowych, hashtagach, które przewijają się w treści Twoich postów, czy nawet po statusie, jaki ma Twój post (np. „Wymaga odpowiedzi”, „Skomentowany”, „Czekam na odpowiedź klienta”). A to dopiero początek!

Nowa edycja to także kolejny etap integracji z serwisem YouTube. Obecne funkcjonalności pozwalają na filtrowanie, analizę postów i feed`ów Youtube’a. Ponadto, bazując na funkcjonalnościach Radian6, możemy zdecydować, z jakich źródeł chcemy pozyskiwać informacje oraz idąc nieco dalej, użyć Post Inspectora (kompozytora postu), który pomoże zrozumieć w jakim kontekście występuje dany post, zanim na niego odpowiemy.

Publikacja treści – więcej kanałów w krótszym czasie!

Aplikacja Social Studio na systemy iOS umożliwia publikację fotografii w serwisie Instagram, które później mogą zostać przeanalizowane w witrynie lub w aplikacji Social Studio pod kątem efektywności tego serwisu społecznościowego. Przechodząc do materiałów wideo mamy do czynienia z nowym procesem umieszczania filmów na Facebooku. Teraz każde wideo opublikowane z Social Studio jest wyposażone w funkcję auto-play, która uruchamia nagranie bez ingerencji użytkownika. Kolejna, nowa funkcja to Duplikowanie Postów – teraz możesz opublikować tą samą wiadomość na różnych serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+), bez konieczności tworzenia postu od zera.

A ponad to!
Social Studio wprowadza:

  • Śledzenie linków poprzez Bit.ly,
  • Publikację tweetów zawierających Twitter Cards, które umożliwiają zamieszczanie treści multimedialnych i kierują ruch na Twoją stronę internetową. Porozmawiaj ze swoim Web Developerem jak stworzyć galerię zdjęć, wideo czy formularz dla potencjalnych klientów z Twitter Cards.
  • Użycie makr przy publikacji treści,
  • Integrację z Instagramem, co ułatwia budowanie silniejszej relacji z konsumentem,
  • Podgląd całego wątku konwersacji w momencie kiedy udzielamy odpowiedzi.

Chcesz dowiedzieć się o innych możliwościach Social Studio lub uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z nami!

Michał Hawrasz, Analityk salesforce.com

michal.hawrasz@outbox.pl

Tags: , , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑