Social Media Citrix SS

Opublikowane 26 maja 2015 | przez Outbox Research

0

Dlaczego Citrix wybrał Social Studio?

Citrix ujednolica social customer experience na wskroś marek i szerokości geograficznej. Wykorzystują Radian6 Buddy Media Social Studio.

Wybraliśmy Radian6 Buddy Media Social Studio na naszą jedną platformę do zarządzania social media, ponieważ stało się jasne, że zbudowana została po to, by zostać najlepszą w swojej klasie” – mówi Justin Levy, Director of Social Marketing, Citrix.

Citrix jest liderem w wirtualizacji, łączności sieciowej i infrastrukturze chmurowej (cloud infrastructure). Ich rozwiązania takie jak GoToMeeting czy XenApp, umożliwiają budowanie, zarządzanie, zabezpieczanie wirtualnych i mobilnych przestrzeni. Działy IT i dostawcy usług mogą każdemu płynnie udostępniać aplikacje, komputery, dane i usługi, bez względu na rodzaj urządzenia, sieci czy chmury obliczeniowej.

Przez długi czas Citrix był partnerem zarówno salesforce.com, jak i ExactTarget Marketing Cloud, odnosząc wiele korzyści w momencie kiedy, te dwie firmy opierające swoją technologię na chmurze, połączyły swoje siły. W rezultacie, członkowie zespołu Citrix mieli okazję współpracować z salesforce.com, kiedy powstawało Radian6 Buddy Media Social Studio. Dzięki Social Studio, Citrix jest w stanie zrestrukturyzować swoją globalną strategię social media, poprzez standaryzację, redukcję nieefektywności, usprawnienie działań na jednej, technologicznej platformie.

Wyzwanie

Kiedy przyszedł czas na stworzenie globalnej strategii w social media, Citrix rozpoczął proces od oceny aktualnych praktyk i platform social media. Zespół social media w Citrix był przekonany, że jeżeli chcą stworzyć silniejszą strategię, muszą mieć spójne podejście. Szukali rozwiązania, które z jednej strony będzie elastyczne i da im możliwość prowadzenia działań, obejmujących wszystkie produkty firmy, a z drugiej będzie łatwe w obsłudze dla użytkowników z globalnych zespołów. Priorytetem stało się znalezienie narzędzia z przejrzystą i elastyczną strukturą zarządzania, które umożliwi kontrolowanie uprawnień użytkowników, a jednocześnie zredukuje koszt i czas potrzebny na skuteczne jego wdrożenie.

Rozwiązanie

Citrix przejrzał dziesiątki dostawców narzędzi do zarządzania social media. Platforma Social Studio najlepiej wpasowała się w potrzeby firmy, pozwalając na lepsze zarządzanie i angażowanie społeczności. W trakcie przeprowadzania zewnętrznego audytu, Citrix zidentyfikował wewnętrzne kanały, które zostaną połączone w celu wdrożenia bardziej ujednoliconego podejścia. Zespół dostrzegł wartość w wyborze platformy, która jest w stanie rosnąć i dojrzewać tak szybko, jak on sam.

Rezultaty

Citrix jest teraz w stanie przekształcić swoje podejście do social media. Wraz z Social Studio została stworzona spójna, dojrzała i najlepsza w swojej praktyce strategia. Możliwości planowania contentu na dni/tygodnie w przód oraz natychmiastowa reakcja – tak kluczowa w rzeczywistości social – okazały się niezwykle korzystne. Citrix używając Social Studio podniósł swoją efektywność, co znacząco zredukowało koszty. Zespół może teraz stworzyć silne, przejrzyste komunikaty wysyłane przez markę i wpływać na odczucia swoich klientów, czyli budować tzw. brand experience. Dla lidera branży jest to kluczowe. Dzięki dostępowi do niezawodnego rozwiązania jakim jest Social Studio, firma może skupić się na budowaniu i wzmocnieniu relacji z klientami, fanami i zwolennikami marki.


Chcesz dowiedzieć się o innych możliwościach Social Studio lub uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z nami!

Joanna Zalewska, Analityk salesforce.com

joanna.zalewska@outbox.pl

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑