Social Media april release

Opublikowane 28 kwietnia 2015 | przez Outbox Research

0

Jeszcze więcej kanałów. Jeszcze więcej contentu – kwietniowa edycja Social Studio

Dzięki nowym funkcjom, platforma Social Studio staje się jeszcze bardziej efektywna, łatwa w wykorzystaniu, a tym samym przyjazna klientom. Główną kwietniową nowością jest integracja Social Studio z kanałami YouTube i Google+, a wraz z pojawieniem się różnego rodzaju dodatków – udoskonalone zostały niektóre istniejące już funkcje. Przedstawiamy wyróżnione przez nas TOP 4 najciekawszych aktualizacji.

„You are what you share” ― C.W. Leadbeater

1. YouTube – publikacja i analiza

Nie ma wątpliwości, że obecnie YouTube jest najbardziej popularnym serwisem internetowym, który umożliwia bezpłatne umieszczanie i odtwarzanie filmów. Tu, kluczem do sukcesu w social media jest regularne dostarczanie klientom –użytkownikom ciekawych, użytecznych i unikalnych treści.

Teraz klienci Social Studio mogą budować wizerunek marki również na YouTube. W narzędziu uruchomiono publikację treści w serwisie z możliwością analizy i podglądu statystyk. Platforma umożliwia przygotowanie, zatwierdzanie i publikację contentu, a także śledzenie aktywności użytkowników i analizę rezultatów działań na YouTube. Z aktualizacji mogą korzystać wszyscy klienci posiadający dostęp do modułu Publish.

„Treść jest królem, ale dystrybucja treści jest królewną” – N. Hatalska

2. Integracja z Google+

Nasi klienci otrzymują także unikalną możliwość publikacji i analizy treści na Google+. Dzięki tej aktualizacji, został oddany do dyspozycji nowy kanał, dodatkowa możliwość dotarcia do klientów, którzy chcą zaangażować w Twój unikalny content. Integracja z Google+ pozwala użytkownikom modułu Publish na:

  • niezwłoczną publikację tekstów, obrazków i linków na Google+,
  • ponowne wykorzystanie treści z serwisu,
  • poprawę wyników SEO,
  • śledzenie postępów kampanii społecznościowej na Google+, dzięki statystykom ilości wyświetleń, like’ów, komentarzy i kliknięć,
  • używanie efektywnego contentu na innych kanałach, przez resztę zespołu.

„Treść buduje relacje. Relacje budowane są na zaufaniu.
Zaufanie jest motorem sprzedaży” – A. Davis

3. Budowanie relacji na LinkedIn

W Social Studio możesz kontaktować się ze swoją społecznością na LinkedIn. Do serwisu dodano te same narzędzia do zarządzania komunikacją, z których już korzystamy na Facebooku i Twitterze.

Pozwoliło to na wprowadzenie do Social Studio kolejnej funkcji aktywności na LinkedIn: oprócz publikacji i analizy, każdy użytkownik ma możliwość zaangażowania w konwersacje na stronach serwisu za pomocą platformy Social Studio.

Twórz widoki, które zawierają posty i komentarze ze stron firmowych LinkedIn. Korzystaj z zaawansowanych opcji filtrowania postów, które wymagają Twojej reakcji. Stosuj opcje klasyfikacji i kategoryzacji, przeglądaj wszystkie posty i udzielaj natychmiastowych odpowiedzi klientom lub partnerom biznesowym bezpośrednio z poziomu Social Studio!

„What gets measured, gets managed” – P.Drucker

4. Web Analytics

Jednym z celów kampanii w mediach społecznościowych jest kierowanie ruchu na konkretne strony www. Podejmujemy temat ilościowego wpływu prowadzonych kampanii na ruch na Twojej stronie internetowej. W Social Studio możesz teraz:

  • wbudować kod kampanii używając narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Coremetrics czy Webtrend i użyć go w linkach przy tworzeniu postów,
  • zastosować szablony web analytics dla specyficznych kampanii, by ulepszyć ich spójności i dokładność,
  • używać ponownie etykiet na postach jako kodu kampanii po to, by zaoszczędzić czas,
  • zintegrować kody śledzące z kampaniami Salesforce, by mierzyć ilość potencjalnych klientów i szanse sprzedażowe generowane za pomocą publikacji w social media.

Chcesz dowiedzieć się o innych nowych możliwościach?
Masz pytania odnośnie korzystania z aktualizacji?
Zetknąłeś się z problemem w trakcie testowania powyższych funkcjonalności?

Skontaktuj się z nami!

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Autor:  Ola Bodnaruk, analityk Saleforce.com w Outbox

Tags: , , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑