Microsoft crm-marketing-multichannel

Opublikowane 20 marca 2015 | przez Outbox Research

0

Microsoft udoskonala Dynamics CRM

Najświeższa aktualizacja Microsoft Dynamics Marketing oraz Microsoft Dynamics 2015 wnoszą znaczne ulepszenia w dziedzinie marketingu, sprzedaży i obsługi, twierdzi Keir Garrett z Microsoft Nowa Zelandia. Prezentujemy, wybrane przez nią, godne uwagi zmiany.

W ramach podjętej przez Microsoft próby przedefiniowania wydajności, firma poczyniła kilka istotnych udogodnień Dynamics. Mają one na celu wzmagać efektywność przedsiębiorstw i pomagać w dostarczaniu ich klientom niesamowitych doświadczeń.

Podejście Microsoft do pojęcia produktywności rozumiane jest bardziej w znaczeniu motoru postępu ludzkości niż stricte kategorii oprogramowania. Jesteśmy najbardziej efektywni, gdy działamy nowatorsko.

Koncentrując się na tym koncepcie, pod koniec 2014 roku Microsoft poinformował o dostępności programu Microsoft Dynamics CRM 2015 oraz aktualizacji 2015 (2015 Update) Microsoft Dynamics Marketing.

Obie nowe wersje wnoszą znaczące udoskonalenia w Dynamics CRM 2015 w szerokim spektrum: marketingu, sprzedaży i usług. Dają szansę koegzystencji oraz współpracy różnorodnych ról, w sposób naturalny i prosty.

Do nowych marketingowych możliwości należą takie funkcje jak:

  • interaktywny kalendarz marketingu zintegrowany z seminariami Lync,
  • graficzny workflow i edycja e-mail marketingu,
  • testy A / B
  • zintegrowane ofertowanie.

Rozwiązanie uwzględnia również potrzeby nowoczesnych sprzedawców. Wprowadzono m.in.:

  • rodziny i pakiety produktów oraz produkty sugerowane,
  • wizualizację hierarchii produktów oraz zestawienia (pola agregowane),
  • mobile: lepiej dostosowane pulpity i analizy.

Dodatkowo, wprowadzenie panelu współpracy pomaga przełamywać bariery między sprzedażą i marketingiem, a zatem dostarczać spersonalizowane doświadczenia klientom.

Microsoft udoskonalił interfejs użytkownika w kontekście języka naturalnego. CRM 2015 wprowadza nowe na rynku doświadczenie głosowe dzięki Cortanie – werbalnemu asystentowi. Choć to jedynie skrawek szeroko zakrojonych działań w dziedzinie odkrywania i stymulowania produktywności, pierwsze reakcje rynku są niezwykle zachęcające.

Z wymienionymi powyżej osiągnięciami przyszłość Dynamics CRM zdaje kreślić się w jasnych barwach. System Microsoft Dynamics CRM Online zaznaczył już swoją obecność na 130 rynkach i dostępny jest 44 językach. Tam też Microsoft postrzega solidną ścieżkę spójnych innowacji wdrażanych w 6-miesięcznych cyklach.

Microsoft dostarcza szerokiego zestawu opcji dla organizacji, które potrzebują pomocy nie tylko w podniesieniu wydajności sprzedaży i skuteczniejszych działaniach marketingowych z uwzględnieniem aspektu społecznościowego, ale także w zastosowaniu narzędzi business intelligence, czy w zarządzaniu kampaniami. Nieistotne, czy firmy wybiorą rozwiązanie w chmurze, w wersji on-premise czy w hybrydowym ich połączeniu – Microsoft demonstruje swoje zobowiązanie do rozpowszechniania CRM i jego dostępności dla firm z całego świata.

Keir Garrett, Dynamics Lead – Microsoft Business Solutions

Chcesz dowiedzieć się więcej o wdrożeniach Microsoft Dynamics CRM? Skontaktuj się z Arturem Kotowem, dyrektorem departamentu Microsoft w Outbox: artur.kotow@outbox.pl. Outbox posiada najwyższy z możliwych statusów partnerskich – GOLD Microsoft w obszarze CRM (Customer Relationship Management). Jesteśmy także największym w Polsce zespołem specjalistów Microsoft.

outbox.pl

Edyta Kozińska, PR Manager

Photo copyright Microsoft, CRM Marketing

Tłumaczenie tekstu Microsoft makes significant improvements to Dynamics CRM opublikowanego w serwisie IT Brief NZ


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑