Microsoft Roadmap - galactic journey

Opublikowane 18 marca 2015 | przez Outbox Research

0

Rozkład jazdy’15 dla Microsoft Dynamics CRM

Microsoft przygotowuje kolejne, nowe fale Dynamics CRM oraz pokrewnych mu produktów do wprowadzenia na rynek w drugim i czwartym kwartale 2015 r.

W czasie konferencji Convergence, Microsoft przedstawił najświeższy plan terminów dostaw i nazw kodowych produktów. Blogowy wpis Jukka Niiranen, konsultanta fińskiego Digital Illustrated, zawierał powyższy slajd obrazujący szereg nowości.

Zeszłoroczna wypowiedź Microsoft niosła wieść, że firma ma zamiar wprowadzić na rynek, począwszy od drugiego kwartału 2015, następujące aktualizacje:

  • Dynamics CRM „Carina”
  • Social Listening „Corvus”
  • Dynamics Marketing „Spica”
  • Parature „Taurus”

(Zauważalna silna inspiracja teamu Dynamics konstelacjami, trafny pomysł!)

Zaktualizowana rozpiska nowości uwzględnia takie paczki dla drugiego kwartału 2015 jak:

  • Dynamics CRM „Carina”
  • Social Listening „Hydra”
  • Dynamics Marketing „Spica”
  • Parature „Atria”

Społecznościowy nasłuch „Corvus” wymieniany jest teraz jako produkt dostępny w IV kwartale 2015. Wzmianka o Parature „Taurus” nie pojawia się w ogóle. Kolejne zaś wersje: Dynamics CRM, o nazwie kodowej „Ara”, Dynamics Marketing „Capella” i Parature „Herkules” również widnieją w zestawieniu debiutantów IV kwartału.

Zgodnie z wpisem Niiranena, oczekuje się, że Dynamics CRM „Carina” przyjmie nazwę CRM 2015 Update 1. „Vega” zaś, wersja Microsoft Dynamics CRM Online, udostępniona na początku tego roku, została ochrzczona mianem CRM Online 2015 Update.

Blog z Convergence sugeruje także, że Carina będzie jedynie aktualizacją on-line. Jej funkcje mogą nie być dostępne dla użytkowników on-premise Dynamics CRM do czasu kolejnej wersji w czwartym kwartale 2015. Nowe funkcje Cariny, naświetlone przez kierownictwo Microsoft w czasie Convergence, obejmują nowy pasek nawigacyjny (wyglądający bardziej jak UI w Dynamics Marketing) oraz przycisk menu dla łatwiejszego dostępu do informacji i operowania nimi.

Wraz z aktualizacją Carina, Microsoft będzie jeszcze ściślej integrował Dynamics CRM z Office 365. Planuje także umożliwić użytkownikom Excel bogatsze, dogłębne doświadczenie oraz lepszą integrację OneNote
i Exchange z CRM. Firma nie zapomina o Social Media. Zapowiada się utworzenie nowego centrum social dla zespołów marketingu, sprzedaży i obsługi – od monitorowania obszarów i tematów społecznie istotnych do budowania zaangażowania. Analityka społecznościowa wyposażona zostanie w przeszukiwanie tekstu, wizualizację chmury konwersacji czy mapę aktywności. Parature i Dynamics CRM zostaną zintegrowane, aby zarządzać, zdobytą dzięki tym narzędziom, wiedzą.

Microsoft ogłosił szereg innych udoskonaleń jesiennego wydania CRM (Q4 2015), wg bloga C5 Insight. Należą do nich m.in. użycie narzędzia offline, możliwości zastosowania predyktywnych statystyk, integrację z OneDrive oraz integrację Delve z Office Graph.

W czasie Convergence, Microsoft ogłosił również nabycie wartości intelektualnej firmy Fusion Software, a w szczególności Mojo Surveys – narzędzia dla budowania kwestionariuszy wewnątrz Dynamics CRM i automatyzacji procesu zbierania danych.

Opracowano na podstawie: Microsoft’s Dynamics CRM roadmap for 2015: More new codenames, delivery dates

Chcesz dowiedzieć się więcej o Microsoft Dynamics CRM? Skontaktuj się z Arturem Kotowem, dyrektorem departamentu Microsoft w Outbox: artur.kotow@outbox.pl. Outbox posiada najwyższy z możliwych statusów partnerskich – GOLD Microsoft w obszarze CRM (Customer Relationship Management). Jesteśmy także największym w Polsce zespołem specjalistów Microsoft.

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑