Salesforce Rossignol

Opublikowane 21 listopada 2014 | przez Outbox Research

0

Social CRM w firmie Rossignol

Sezon narciarski już za pasem. Dowiedz się jak firma Rossignol wykorzystuje social CRM w oparciu o technologię salesforce.com. Dlaczego stworzyli aplikację mobilną i czemu relacje z klientami są dla nich fundamentalne.

Jeśli jednym słowem miałbym opisać Rossignol, to jest to pasja.” mówi Bruno Cercley. Jest to coś, co łączy firmę z fanami marki: pasja do sportów górskich, jazdy na nartach i snowboardzie, uznanie dla najlepszego sprzętu – innymi słowy wszystko co pozwala korzystać z tego co góry mają do zaoferowania.

Nieważne, czy jeździsz poza trasą czy na oślej łączce, właściwy sprzęt jest kluczem do bezpiecznej i sprawnej jazdy – do jazdy która pozwala czerpać przyjemność. Rossignol jako 100-letnia ikona sprzętu alpejskiego już przygotowuje się do tego, co w kolejnych latach przyniesie rozwój sportu górskiego. Firma współpracuje z salesforce.com by dbać o relacje z miłośnikami sportów zimowych oraz wzajemne relacje między klientami.

Stworzenie profilu społecznego naszych klientów jest podstawą wszystkiego” mówi Cercley. „Znając naszych klientów możemy zaoferować ciekawe usługi, które przyniosą im korzyść„. Jak na przykład modyfikacje sprzętu, aby pomóc narciarzowi wykonywać ciaśniejsze skręty albo schemat szkolenia dla narciarzy, którego celem jest opanowanie ulubionej czarnej trasy.

Chcemy tworzyć pozytywne doświadczenia, by ludzie pozostali wierni naszej marce, kupowali nasze produkty i pomogli nam, udzielając informacji zwrotnej, która pomoże udoskonalić nasze produkty” mówi Cercley.

Bicie rekordów w sieciach społecznościowych

Narciarze i snowboardziści lubią gromadzić się razem po dniu na stoku i ponownie przeżyć swoje najlepsze przejazdy. Narciarska aplikacja mobilna Rossignol śledzi codziennie efekty jazdy i wydajność długiego sezonu. Przechwytywanie informacji, takich jak średnia prędkość, maksymalna prędkość, odległość i pochyłość – bezwzględnie rozstrzyga spory o to, kto miał największą prędkość zjazdową. Narciarze, którzy są szczególnie dumni ze swoich statystyk mogą udostępniać dane na Facebooku lub Twitterze.

Angażujemy się w rozwój narzędzi, by zbliżyć się do naszych klientów” mówi Sylvain Noailly, wiceprezes marketingu i rozwoju biznesu. „To najważniejsza rzecz jaką posiada nasza marka„.

Obejrzyj video jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o definicji social CRM firmy Rossignol.

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑