Salesforce Command Center

Opublikowane 17 listopada 2014 | przez Outbox Research

0

Listopadowa edycja Social Studio

Producent platformy Salesforce Marketing Cloud za główny cel stawia sobie sukces swoich klientów. Zespoły odpowiedzialne za rozwój produktu, cały czas ciężko pracują by ulepszać rozwiązania Marketing Cloud, z których klienci na co dzień korzystają.

Jest to ostatnia edycja w roku 2014, a zarazem największa do tej pory: nowe funkcje, nowe serwisy społecznościowe, poprawa efektywności, a wszystko po to by wzmocnić i ułatwić pracę klientów związaną z nasłuchem, publikacją i prowadzeniem konwersacji w social media.

Social Studio

Publikacja na LinkedIn

Obecni klienci Social Studio mogą teraz publikować treści na korporacyjnych stronach LinkedIn. Dzięki temu łatwiej będzie prowadzić kampanie B2B i promować wysiłki działu HR i rekrutacji. Publikacja postów, które zawierają tekst i linki, jest możliwa zarówno z poziomu przeglądarki jak i z aplikacji mobilnej. Dodano także możliwość używania narzędzi skracających linki takich jak Bit.ly. Dzięki temu można śledzić ruch na danych obiektach. Posty z LinkedIn są widoczne obok postów z Facebooka i Twittera w kalendarzu planowania publikacji. Możliwe jest targetowanie użytkowników LinkedIn pod względem wielkości firmy, branży, stanowiska, stażu i lokalizacji. Użytkownik może także dzielić się skutecznymi postami z LinkedIn na wskroś organizacji dzięki funkcji „Content Sharing”. Dostępny jest także proces akceptacji publikacji postów na LinkedIn, ograniczony do konkretnych stron firmy i krajów.

LinkedIn 3

Edytowanie dodawanych zdjęć

Dodano nowe funkcje poprawiajace pracę ze zdjęciami. Teraz możliwe jest ulepszanie zdjęcia w trakcie dołączania do postu na Facebooku lub Twitterze. Wystarczy kliknąć przycisk „edit” by uruchomić wiersz narzędzia do edycji, które pozwala na wprowadzenie 19 modyfikacji włączając: filtr, obracanie, zmianę rozmiaru i inne. Dodawanie tekstu bezpośrednio na zdjeciu także jest możliwe – teraz twoje hasło „call to action” lub hashtag – nie zostaną pominięte. Możesz także pisać i rysować by coś podkreślić lub ulepszyć zdjęcie. Edytor oszczędza twój czas i pozwala tworzyć bardziej interesujące zdjęcia.

foto 2

Akceptacja – dodawanie notatek

Klienci używający procesu akceptacji postów poprosili by dodać możliwość załączania komentarzy. Teraz kiedy post zostanie odrzucony, można załączyć notatkę, która powie autorowi posta co powinien zmienić przed ponownym przesłaniem do akceptacji. Osoba, która stworzyła post, zobaczy komentarz w powiadomieniu mailowym lub przy poście. Funkcja zwiększa efektywność pracy zespołu social media - posty są szybciej akceptowane i planowane.

Udogodnienia dla administratorów

Dodano nowe funkcje, które zwiększają użyteczność aplikacji

Jeden login do Marketing Cloud

Uruchomiono single sign-on dla klientów Social Studio i Salesforce marketing Cloud (wcześniej ExactTarget Marketing Cloud). Jest to pierwszy integracyjny krok milowy, który pozwoli zaoszczędzić czas.

Przypisywanie obszarów roboczych

Użytkownicy z uprawnieniami Super Usera mogą teraz przekazać posiadane obszary robocze innym użytkownikom. Funkcja jest szczególnie użyteczna gdy pracownik odchodzi z firmy lub wyjeżdża na wakacje.

Social Studio Mobile

Aplikacja mobilna Social Studio jest nadal rozbudowywana, możesz wyjść na przeciw swoim obowiązkom w zakresie publikacji i prowadzenia konwersacji na kanałach social media, bez względu na to gdzie się znajdujesz. Listopadowa edycja to min.: publikacja na LinkedIn, tworzenie obszarów roboczych, zarządzanie markami, analiza opublikowanych postów, filtrowanie przez grupy słowne. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami to zapraszamy do kontaktu.

Radian6

Pobieranie danych

Flickr udostępnił klientom Radian6 swoje API, nie tylko jest ono ponownie dostępne, ale także pozwala zebrać dwa razy więcej danych niż dotychczas. Zanim zaczniesz upewnij się, że szukasz treści z Flickr po typem mediów „Images”.

Command Center

Command Center ma teraz świeży i nowy wygląd. Uruchomiono nowy standard wizualny, który pasuje do nowego wyglądu Social Studio i zawiera nowy branding salesforce.com. Zyskasz możliwość przełączenia twojego Command Center na nowy wygląd już w grudniu.

Social Hub

Klienci używający Social Hub (silnik do automatyzacji przypisywania postów do różnych działów w firmie) także nie zostali pominięci w listopadowej edycji! Osoby zainteresowane nowymi funkcjami zapraszamy do kontaktu.

Pozdrawiamy,
Outbox Social Media Team

Tags: , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑