Social Media social stusio release 3

Opublikowane 27 sierpnia 2014 | przez Outbox Research

0

Co nowego, czyli sierpniowa edycja Social Studio

Obsługa klienta w social media na skalę całej firmy 

Jeśli skutecznie obsługujesz klientów lub zarządzasz społecznością na Twoich kanałach społecznościowych, wiesz zapewne jaką wartość dodatnią daje połączenie danych klientów z systemem zarządzania relacjami (CRM), gdzie kwestie obsługi mogą rozwiązać Twoi agenci. Prezentujemy dwa sposoby, które pomogą zrealizować ten cel:

Zespół deweloperski Social Studio w wyniku współpracy z zespołem z Salesforce Service Cloud uruchomił nowy Social Customer Service (obsługę klienta przez media społecznościowe). Na rozwiązanie to składa się szeroko zakrojony nasłuch z regułami biznesowymi i automatycznym tworzeniem zadań w Salesforce CRM, co pozwala efektywnie rozwiązywać zgłoszenia od klientów.

Dodatkowo uruchomiono makro „Send to Salesforce” (wyślij do Salesforce) specjalnie dla Radian6 Buddy Media Social Studio. Dzięki tej funkcji można szybko identyfikować posty, które muszą być przekazane do dział obsługi klienta wraz z natychmiastowym założeniem nowego zgłoszenia.

Budowanie sukcesu przez dzielenie się treścią

Obecni klienci korzystający z rozwiązania powiedzieli, że chcą być w stanie organizować swoje niezależne zespoły przez obszary robocze w Social Studio. Obecnie, z nową funkcją Content Sharing (dzielenie się treścią), zespoły mogą przesyłać materiały między obszarami roboczymi, co oszczędza czas i pozwala wykorzystać wartościowe, wcześniej sprawdzone, treści.

Social Studio po francusku

Social Studio zostało zaprojektowane tak, by było lokalne na międzynarodową skalę. Na fali sukcesu związanego z uruchomieniem Social Studio po japońsku, wraz z sierpniowym wydaniem ogłoszono nowy język obsługi narzędzia – francuski! W przyszłych wydaniach będzie jeszcze więcej języków.

Funkcja Quick Search w Radian6 Mobile

Funkcja Quick Search (szybkie wyszukiwanie) skutecznie pomaga klientom mieć stały dostęp treści z social media bez względu na to, gdzie się znajdują. Wpisz po prostu frazy wyszukiwane (używając operatów „and” lub „or”), a aplikacja zwróci posty i wskaźniki, do tego stopnia, że będziesz najlepiej poinformowaną osobą w zespole.

Monitoring po wietnamsku

Monitoring dostępny w Radian6 pozwala filtrować wyszukiwane treści w 26 językach, w sierpniowym wydaniu dodano nowy – wietnamski. Z niecierpliwością czekamy na język naszych południowych sąsiadów – czeski. Do końca roku powinna pojawić się możliwość publikacji i planowania treści na portalach Google+ i LinkedIn.

Dowiedz się więcej o sierpniowej edycji

To tylko główne funkcje, by dowiedzieć się więcej skontaktuj się z Twoim opiekunem w Outbox.

zdjęcie profilowe

Joanna Zalewska, Analityk Salesforce.com, Outbox

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑