Marketing Automation marketing-automation-infographic

Opublikowane 12 czerwca 2014 | przez Outbox Research

0

Z cyklu marketing automation: narzędzie Pardot

Pardot to jedno z rozwiązań firmy salesforce.com, które umożliwia automatyzację działań marketingowych oraz koordynację procesu “lead nurturing”. Program ma na celu przygotowanie potencjalnego klienta do dokonania zakupu.

Dostęp do danych dla twojego zespołu sprzedażowego:

Czas twojego zespołu sprzedażowego jest bardzo cenny. Daj sprzedawcom narzędzie, które pozwoli pracować nad najbardziej perspektywicznymi szansami sprzedażowymi.

  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym, które pozwalają podchwycić pewne szanse sprzedażowe.
  • Integracja z CRM: Salesforce.com, SugarCRM, Netsuite i Microsoft Dynamics CRM pozwala gromadzić dane w jednym miejscu. Nie trzeba się logować między aplikacjami.
  • Śledzenie  szans i ich analiza pozwalają sprzedawcom rozmawiać o tym, co najbardziej interesuje potencjalnego klienta.
  • Dzięki mieszance modeli „scoring” i „grading” sprzedawcy nie będą tracić czasu na pracę nad martwymi szansami sprzedażowymi.
  • Wtyczka Data.com pozwala sprzedawcom przyjrzeć się firmie i branży, którą reprezentuje osoba zainteresowana twoim produktem.

Uproszczone zarządzanie kontaktami sprzedażowymi:

Używanie “scoringu” i “gradingu”, śledzenie szans sprzedażowych i tzw. lead nurturing pozwala kierować odpowiednie kontakty do odpowiednich sprzedawców w odpowiednim czasie

  • Wzrost jakości szans sprzedażowych dzięki mieszance modeli „scoring” i ”grading”.
  • Analiza i śledzenie kontaktów dostarcza przedstawicielom handlowym punktów zaczepienia do rozpoczęcia rozmów.
  • Oszczędność czasu i skupienie działań sprzedażowych na gotowych na zakup osobach, poprzez umieszczanie mało aktywnych kontaktów na ścieżkach typu „lead nurturing”.
  • Inteligentne rozmieszczanie formularzy, które w prosty sposób gromadzą dodatkowe informacje o kontaktach.
  • Automatyzacja redukuje możliwość wystąpienia błędu ludzkiego, wyeliminowanie manualnej pracy przez automatyczne przypisywanie, segmentację i „lead nurturing”.
  • Uruchamianie ukierunkowanych kampanii dzięki, łatwemu w użyciu, kreatorowi segmentacji.

Sprzedaż przez social media:

Twoi klienci i szanse sprzedażowe są stale obecni w social media – może ty także spróbujesz?

  • Oszczędzaj czas i zaplanuj publikację informacji na kanałach social media.
  • Zapewnij przedstawicielom handlowym dodatkową wiedzę płynącą z twoich profili społecznościowych.
  • Pozwól innym dzielić się twoimi treściami, poprzez umieszczanie social-przycisków w mailach, wpisach na blogu i specjalnie przygotowanych artykułach.
  • Zbieraj informacje o tym, które z twoich kontaktów wchodzą w interakcje na kanałach social media i w którym punkcie cyklu sprzedażowego się znajdują.
  • Publikuj jednocześnie na wielu kanałach, sprzedawaj treści i śledź efekty podejmowanych wysiłków  - wszystko w ramach jednej platformy.

Generowanie szans sprzedażowych, które faktycznie działa:

Utrzymaj dystrybucję zaopatrzoną w stały przepływ wysokiej jakości szans sprzedażowych, używając wygenerowanych w Pardocie: stron docelowych (landing pages), formularzy i wtyczek typu „search”.

  • Intuicyjny interfejs WYSIWYG w Pardot (ang. What You See Is What You Get) pozwala projektować i uruchamiać strony docelowe i formularze w mgnieniu oka. Nie musisz już być ekspertem od HTML`a by stworzyć atrakcyjną i angażującą stronę docelową. Optymalizacja tych stron jest łatwa dzięki funkcji automatycznego wielowariantowego testowania.
  • Twórz pierwszorzędne formularze z weryfikacją pól w czasie rzeczywistym, przez progresywne profilowanie zwiększ konwersję i nie pytaj dwa razy o tą samą informację.
  • Połącz wszystkie swoje kampanie w ramach jednej, spójnej platformy. Zarządzaj kampaniami i śledź konwersję bezpośrednio z Pardot.

Imponujący Email Marketing:

Email jest sercem twojego marketingu online, upewnij się, że podejmujesz wysiłki na najwyższym poziomie i korzystasz z najskuteczniejszych funkcjonalności i narzędzi.

  • Błyskawicznie twórz profesjonalnie wyglądające kampanie emailowe, przekształcając jeden z 36 przygotowanych szablonów.
  • Projektuj własne, markowe szablony (od nagłówka, przez logotyp, czcionki, rozmiary i kolory), z uproszczonym edytorem WYSIWYG – nie potrzebujesz wiedzy IT!
  • Personalizuj cykl zakupowy klienta i dostosuj treść emaili do zainteresowań twoich kontaktów poprzez dynamiczny kontent.
  • Optymalizuj wskaźnik dostarczenia wysyłek korzystając z niestandardowego uwierzytelnienia poczty email, analizy SPAMu, testów emaili i zautoamtyzowanej zgodności CAN-SPAM.

Dowiedz się więcej o ROI:

Wysoko rozwinięte funkcjonalności analityczne i raportujące Pardota, pozwalają marketingowcom ostatecznie zmierzyć prawdziwe ROI z podejmowanych wysiłków marketingowych, co prowadzi do większej odpowiedzialności marketingowej.

  • Powiąż każdą zamkniętą transakcję z pierwotnym źródłem zgłoszenia szansy sprzedażowej.
  • Użyj wtyczki Google Analytics by synchronizować informacje o odwiedzających stronę z danymi które już posiadacz (przepływ danych między Pardot a CRM).
  • Skorzystaj z wirtualnego podglądu cyklu sprzedażowego – „Lifecycle Reporting”.
  • Monitoruj efektywność płatnych kampanii – „Paid Search Reporting” w Pardocie.
  • Zaawansowane możliwości raportowania umożliwiają zbieranie danych na temat otwartych emaili, o wskaźniku dostarczenia, przeglądarkach używanych przez klientów, emailach przeczytanych i wielu innych.

Chcesz zobaczyć demo Pardot? kontakt

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑