Raporty CRM-w-medycynie-general

Opublikowane 24 kwietnia 2014 | przez Outbox Research

0

CRM w medycynie, czyli służba zdrowia kuracjuszem

Przegląd dobrych praktyk i owocnych wdrożeń

Zarządzanie zasobami szpitali, pozytywnymi relacjami z pacjentami czy organizacja czasu pracy personelu muszą stanowić jeden, zdrowy organizm. Działać skutecznie,
z chirurgiczną precyzją.  Choć wiele placówek borykało się z brakiem spójnych, przekrojowych danych, manualnym i czasochłonnym prowadzeniem procesów oraz nieefektywną komunikacją na linii lekarz – pacjent, CRM okazał się trafnie dobraną kuracją. Przedstawiamy przegląd najciekawszych, globalnych wdrożeń systemów do zarządzania relacjami z klientami w sektorze zdrowotnym.

CRM w medycynie to cykl publikacji obrazujących, jak implementacja CRM wsparła sektor opieki zdrowotnej. Co tydzień, prezentować będziemy interesujące przykłady – studia przypadków – ukazujące korzyści płynące z wdrożeń Microsoft Dynamics CRM, Salesforce czy Sugar CRM wewnątrz organizacji działających w obszarze służby zdrowia.

Nic Ci nie umknie – zapisz się, aby otrzymać publikacje bezpośrednio na skrzynkę email.

Wszystkie materiały dostępne będą także na stronie Outbox

Zapoznaj się z innymi raportami Outbox

baner_medycyna

Edyta Kozińska, PR Manager

Photo credit: Brandon Giesbrecht / Foter / Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑