Wydarzenia CeBIT2014-3D-edit

Opublikowane 26 marca 2014 | przez Outbox Research

0

CeBit 2014 – fakty, liczby, opinie i … zdjęcia

Outbox już po raz drugi zaprezentował się na targach CeBit. Przeczytaj podsumowanie z największych targów będących platformą dla innowacji i biznesu branży IT.

„CeBit is a huge pleasure” – tymi słowami powitał zgromadzonych na ceremonii otwarcia CeBit 2014 premier Wielkiej Brytaniii David Cameron. Obecna była także Angela Merkel.
Ceremonia otwarcia - Angela Merkel

 

 

 

 

Na fotografii: Angela Merkel

Dla nas również to była duża przyjemność móc uczestniczyć w największych targach IT w Europie. W trakcie pięciodniowego eventu zaprezentowało się 3,5 tys. wystawców z 70 krajów. Wydarzenie przyciągnęło ponad 210 tys. odwiedzających, z czego 90% to fachowcy. W tym roku, jako kraj partnerski Cebitu zaprezentowała się Wielka Brytania. W halach o numerach 6 i 9 swoje stoiska miało 130 brytyjskich wystawców. Ogromne plakaty z ‘union jack’ i hasłami typu: „Technology is Great … Britian” nie mogły pozostać niezauważone.

Tematem przewodnim imprezy były Datability i Security, a głównym wątkiem wystawy była Big Data. Polskę, będącą w ubiegłbym roku partnerem wydarzenia, reprezentowało 70 wystawców na powierzchni ponad 1500m2.

Nasze stoisko znajdowało się w Hali 6, która skupiła wystawców z dziedziny IT Services. Zaprezentowaliśmy usługi w zakresie wdrożeń narzędzi Salesforce, Microsoft Dynamics CRM oraz Oracle CRM. Oficjalną premierę na targach CeBIT miały nasze dwa produkty: CPQ oraz Guided Selling. Przedstawiliśmy również usługi w dziedzinie QA i social media outsourcing. Temat social media okazał się być strzałem w dziesiątkę. Pokazaliśmy jedną z możliwości użycia narzędzia do monitoringu mediów społecznościowych o nazwie Radian6 – Command Center. Na dwóch monitorach prezentowane były, spływające w czasie rzeczywistym, posty z całego świata dotyczące tematu: Cebit 2014. Rozwiązanie to cieszyło się dużym zainteresowaniem i przyciągało wielu zainteresowanych do naszego stoiska. Nasi rozmówcy zachęceni informacją, iż wysłany za pośrednictwem Twittera post, za chwilę pojawi się na ekranie, z chęcią tweetowali.

Na fotografii poniżej nasza reprezentantka tłumaczy korzyści wynikające z aktywnej obserwacji obecności marki w social media.

Anna Nachman prezentuje możliwości Command Center

W hali o numerze 4 swoje gigantyczne stoiska miały, m.in.: Salesforce, Microsoft, SAP, T – Mobile.

Poniżej fotorelacja, z uznanymi przez nas za najciekawsze, stoiskami i eksponatami. Pewnie już teraz rozumiecie, co miał na myśli Cameron, mówiąc o „huge pleasure”.

Więcej:

Microsoft na CeBIT.

Odwiedź nas na outbox.pl!

Tags: , , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑