Oracle Sales Cloud mobile

Opublikowane 19 marca 2014 | przez Outbox Research

0

Reaguj na trendy. Kilka słów o Oracle Sales Cloud, Release 8.

O Czerwonej Królowej pamiętać trzeba.

Choć porównanie walki zbrojeń między drapieżnikiem oraz ofiarą do relacji dostawca usługi – użytkownik może wydawać się nadinterpretacją, istnieją zbieżne punkty między tymi pozornie odległymi sobie światami. Nie tylko w przyrodzie przeżywają osobniki potrafiące skutecznie przystosować się do zmiennych czynników środowiskowych. Podążanie za trendami nie jest już tylko kluczem do sukcesu. Stanowi wręcz biznesowe „być, albo nie być” .

Przykłady technologicznych gigantów przesypiających transformację świata i zanurzenie
w digital mnożyć można bez końca. Wszak, nie dla świadomych użytkowników toporny
i bezużyteczny design. Przyzwyczajeni do perełek łączących w sobie atrakcyjny wygląd, przyjazny interface i satysfakcjonujący user experience, oczekują oni mówiąc krótko: znacznie, znacznie więcej.

Jako złoty partner Oracle Sales Cloud, zapoznaliśmy się z nowym release’em. Sprawdziliśmy, jak Oracle asymiluje nowe trendy oraz odpowiada na rosnące potrzeby sprzedawców, których praca wymaga natychmiastowego dostępu do najistotniejszych informacji, bez względu na to, czy codziennie przynoszą do firmy iPhone’y, iPady, czy Blackberry.

Czego oczekujemy, czyli o B2B słów kilka.

Sprzedawcy chcą nowoczesnych, intuicyjnych rozwiązań oraz aplikacji, których najważniejsze funkcje znajdują się tuż „pod palcami”. Nie bez znaczenia pozostaje satysfakcjonujący user experience – musi zaspokoić rosnące potrzeby posiadaczy dowolnych urządzeń mobilnych – tabletów, iPhone’ów, iPadów, etc. Frazy – klucze: prostota i łatwość obsługi.

A odpowiedź?

Nowy release niesie udogodnienia w 3 sferach:

-        uproszczony interface,

-        osadzone w narzędziu statystyki i tabele aktualizowane w czasie rzeczywistym,

-        lepsze możliwości natywnych aplikacji mobilnych, czyli narzędzi, które sprzedają.

Najważniejsze – widoczne na ekranie                                      

Ulepszono raportowanie. Sprzedawcy mają łatwy dostęp do kampanii sprzedażowych, czytelnych oraz przejrzystych tabel i raportów, a także narzędzi ułatwiających kompleksowe zarządzanie hierarchią firmy. Nowością, która przykuła naszą uwagę jest pojawienie się funkcji householding. Zastosowana w wariancie B2B, daje możliwość określania relacji
i wyodrębniania wspólnych zainteresowań dla pracowników firmy. Analogicznie, w działaniach B2C, householding ułatwia oferowanie komplementarnych usług czy produktów członkom rodziny.

householding   contacts-people-relationships

System rekomenduje także produkty:

cross-sell and up-sell

Pracuj offline

 Zintegrowana z Oracle Social Network aplikacja mobilna, oprócz responsywnego UX, interaktywnych statystyk i ulepszonego systemu raportowania działającego w czasie rzeczywistym, posiada dwie naprawdę przydatne opcje: automatycznego geokodowania kontaktów oraz pracy offline.

Poniżej filmik:

mobile-film

Lepiej zsynchronizowany Outlook

 Klienci, leady, możliwości sprzedażowe, kalendarz – po powrocie do biura Outlook jest gotowy do pracy. Szybsza synchronizacja, łatwa instalacja.

Cechą odróżniającą najnowszą wersję Oracle Sales Cloud od obecnych na rynku rozwiązań konkurencji jest także dostęp z jednego miejsca do konfiguracji mobilnych i webowych aplikacji czy zarządzania dodatkami na wszystkich urządzeniach. Niezwykle przydatne.

Czerwona wyrocznia w ruchu!

Wreszcie Oracle Sales Cloud osiągnęło poziom funkcjonalności pozwalający na śmiałe konkurowanie z Salesforce i Dynamics. To już nie jest Fusion CRM, który od kilku lat wyśmiewał rynek, a rozwiązanie na miarę Oracle.

Zaprezentowaliśmy najciekawsze naszym zdaniem udogodnienia, jakie niesie nowy release 8 Oracle Sales Cloud. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami. Możesz także zapoznać się
z materiałami Oracle dostępnymi tutaj.

Edyta Kozińska, PR Manager

Tags: , , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑