Wydarzenia CloudComputing

Opublikowane 4 grudnia 2013 | przez Outbox Research

0

Jeden proces, jeden system

Wystąpiliśmy razem z Salesforce w czasie warszawskiej konferencji GigaCon. Szeroko omawiane były nie tylko produkty salesforce.com, ale przede wszystkim ich ciekawe wdrożenia.

Zainteresowanie konferencją było bardzo duże, o czym świadczyła wysoka frekwencja. Liczne osoby zgromadziło również stoisko Outbox, wyposażone w command center Salesforce. Nasza wypowiedź uzupełniła prezentację produktową Salesforce, dotyczyła doświadczeń projektowych zespołu Outbox w grupie CWS-boco. Uczestnicy konferencji Cloud Computing poznali kulisy projektu Offer Tool polegającego na wdrożeniu autorskiego rozwiązania CPQ (configure, price, quote) w grupie CWS-boco. Jest to jedno z rozwiązań, które realizuje wizję firmy: „Jeden proces, jeden system”.

 Projekt Offer tool

 CWS-boco posiada rozbudowany katalog produktów, między produktami istnieje wiele zależności, a liczba cenników jest duża. Wieloetapowy proces zatwierdzania materiałów handlowych wydłużał czas przekazania finalnej oferty klientowi. Wiele szablonów ofert prowadziło do sytuacji braku spójności wizualnej (marketing) oraz możliwości wprowadzania dowolnych zapisów handlowych. Firma zainteresowana była skróceniem czasu przygotowania ofert handlowych, a co za tym idzie – zwiększenia wolumenu sprzedaży zgodnych z regułami korporacyjnymi Grupy CWS-boco. Przygotowaliśmy dla klienta autorskie rozwiązanie Offer Tool (CPQ – Konfiguracja/Pricing/Kwotacja) – narzędzie wspierające tworzenie pełnych ofert. Najlepsze rozwiązanie zarówno dla linii biznesowych CWS, jak i boco dla wszystkich krajów w grupie.

Efekty

Implementacja produktu usprawniła procedurę sporządzania ofert, co zaowocowało większą liczbą wysyłanych ofert. Jednolity standardowy proces zmniejszył ilość błędów, a skrócenie czasu akceptacji – szybszy czas wdrożenia usługi. Dzięki Offer Tool możliwe stało się skuteczne monitorowanie procesu ofertowania/akceptacji, a zwielokrotnienie akcji ofertowej – zwiększyło sprzedaż.

Marcin Antonowicz

Filmik – konferencja Cloud Computing GigaCon 2013

 

 

 

 

 

 

fot. Gigacon

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Do góry ↑