Witryny mobilne wp3-touchweb2

Opublikowane 2 kwietnia 2013 | przez Outbox Research

Czy witryna Twojej firmy jest gotowa na dotyk Klientów?

Aby pobrać raport kliknij przycisk i opublikuj wpis na Facebook, Twitter lub Linkedin

Aby dostosować model biznesowy do przyzwyczajeń i zachowań konsumentów mobilnych warto zacząć od podstaw – od stworzenia mobilnej witryny internetowej. Wprawdzie brzmi to jak oczywista oczywistość, ale jest prawdziwym wyzwaniem wymagającym interdyscyplinarnego zespołu. Tradycyjne strony internetowe oglądane w różnych urządzeniach mobilnych są zazwyczaj przyczyną frustracji użytkowników i porzucenia wykonywanej czynności.

Pobierz za darmo!

Urządzenia mobilne, w szczególności smartfony, stały się pierwszym masowym narzędziem osobistym – medium komunikacyjnym, asystentem, centrum rozrywki, zakupów. Aby nadążyć za nowym stylem życia kształtowanym przez urządzenia mobilne i zdalny dostęp warto zauważyć następujące trendy i zjawiska – Face-down life-style, Multi-screen, BYOD – bring your own device.

Bezpłatny raport „Czy witryna Twojej firmy jest gotowa na dotyk Klientów?” zawiera m.in.:

  • Analiza 3 mega-trendów: Face-down life-style, Multi-screen, BYOD
  • Jak powstaje witryna mobilna? Metodyka Outbox.
  • Dobre praktyki dla mobilnych witryn rekomendowane przez Google
  • Ranking producentów urządzeń mobilnych
  • Ranking modeli urządzeń mobilnych
  • Responsive Web Design trendem roku 2013 wg Mashable.com
  • HTML5 – przyszłość mobilnych witryn i aplikacji

Pobierz za darmo klikając w przycisk poniżej

Aby pobrać raport kliknij przycisk i opublikuj wpis na Facebook, Twitter lub Linkedin

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Do góry ↑