CX Zrzut ekranu 2013-05-28 o 02.55.07

Opublikowane 28 marca 2013 | przez Outbox Research

Can CRM Really Drive the Cross‑Channel Customer Experience?

Aby pobrać raport kliknij przycisk i opublikuj wpis na Facebook, Twitter lub Linkedin

We have entered an era of customer empowerment driven by internet user growth, smartphone adoption, social media, rapid commoditization and increasing global competition. 

With this empowerment has come expectation.  Customers have never been so willing to drop a supplier on the basis of one poor experience, and then tell as many people as they can.

Customer Experience (CX) is therefore becoming a critical competitive battleground as it remains one of the few differentiators that are still hard to copy from a competitor, so innovation and investment can give a real competitive advantage.

Outbox White Paper on „Can CRM Really Drive the Cross‑Channel Customer Experience?” contains:

  • Analysis of the CX value proposition
  • Analysis of CX as a driver for customer loyalty
  • Discussion on the impact of social media
  • CX and customer service
  • The Cross‑Channel Customer Experience model
  • Recommended Customer Experience Components for:
    • Offer Management
    • Customer Management, Sales and Marketing
    • Service Management
  • Customer Success Story
Aby pobrać raport kliknij przycisk i opublikuj wpis na Facebook, Twitter lub Linkedin

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Do góry ↑