Banki na Facebook 55620813641644652595043

Opublikowane 12 stycznia 2013 | przez Outbox Research

Justyna Kowalczyk i Kocham Rower w służbie banków

Akcje społecznościowe banków Raiffeisen oraz BGŻ pokazują, że znane twarze i masowa, zdrowa aktywność może przynieść wzrost zaufania społecznego. To jeden z lepszych sposobów na obecność marki w mediach internetowych.

Media społecznościowe to doskonała metoda dialogu ze swoimi klientami. Także z potencjalnymi klientami. BGŻ z powodzeniem prowadzi profil Kocham Rower, skupiający sympatyków aktywnego spędzania czasu na rowerze. Co ważne, ów Fan Page jest silnie związany z innymi działaniami marketingowymi banku, a sama instytucja zwiększa swoją wiarygodność poprzez aktywne promowanie wydarzeń i zespołów sportowych (Bank BGŻ Team).

Można też postawić na znaną twarz. Tak uczynił Raiffeisen Polbank, zatrudniając Justynę Kowalczyk, naszą mistrzynię w biegach narciarskich. Również jej Fan Page na Facebooku jest bardzo silnie powiązany z bankiem, Należy oczywiście wspomnieć, że podobnie jak bank BGŻ, również Raiffeisen Polbank nie tylko korzysta z wizerunku znakomitej biegaczki, ale jest jej głównym sponsorem.

fot. Kadr z reklamy Raiffeisen Polbank.

Tags: , , ,


O autorze

Outbox Research

to dział badań nad trendami rynkowymi firmy Outbox, największego integratora CRM w Polsce i Europie Centralnej. Nasz zespół składa się z ponad 200 specjalistów CRM, którzy wdrożyli rozwiązania dla 40 000 użytkowników na całym świecie. Outbox posiada biura w Warszawie, Londynie, Paryżu, Pradze i Dusseldorfie. Wśród naszych partnerów technologicznych znajdują się m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce, Applause, hybris, Metastorm czy FICO. Zostaliśmy sklasyfikowani na 3. miejscu rankingu Computerworld TOP200 wśród firm wdrażających oprogramowanie.



Do góry ↑